خرید فروش ارزان اینترنتی لمينت متحرك دندان اهواز شیراز مشهد تهران اصل اورجینال امریکایی سفارش لمینت متحرک دندان

ایا میدانید کانال ریشه دندان چیست + راهای درمان

ایا میدانید کانال ریشه دندان چیست دو کلمه ای که در همان ذکر ترس ایجاد می کنند، علیرغم این واقعیت که اکثر آنها نمی توانند به این سوال پاسخ دهند که "درمان کانال ریشه چیست؟" اکثر مردم کلمات "ریشه کانال" را می شنوند و به "درد" فکر می کنند، اما اگر به درستی انجام شود، کانال ریشه در واقع درد را تسکین می دهد.

 کانال ریشه چیست؟ چه کسی و چرا نیاز دارد؟ فرآیند چیست و در صورت دریافت آن چه انتظاری دارید؟ در اینجا چند پاسخ کلی وجود دارد، اما برای کسب اطلاعات بیشتر، با دندانپزشک خود در مورد وضعیت خاص خود صحبت کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهترین است.

 

کانال ریشه دندان چیست؟

 

 

 


کانال ریشه دندان چیست؟


روت کانال یک روش دندانپزشکی است که در صورت عفونی شدن پالپ دندان، داخل دندان را تمیز می کند. این ممکن است به دلیل موارد زیر رخ دهد:

آبسه دندان
پوسیدگی شدید دندان
ترومای صورت/دهان/دندان
اغلب بیمار متوجه درد دندان، حساسیت شدید به دما در دندان، تورم و درد و حتی تغییر رنگ در دندان عفونی می شود. اگر این علائم را تجربه می کنید - با دندانپزشک خود تماس بگیرید، زیرا ممکن است درد با کانال ریشه برطرف شود!

 

 

مراحل رسیدن به کانال ریشه چگونه است :

 

 

مراحل رسیدن به کانال ریشه چگونه است :


برای بررسی وسعت عفونت و مشاهده کل ناحیه دندان و ریشه همیشه عکس برداری با اشعه ایکس انجام می شود.بی حسی موضعی برای راحت نگه داشتن بیمار در طول فرآیند اعمال می شود.ورقه های لاستیکی در اطراف دندان قرار داده می شود تا آن را خشک نگه دارد. یک محافظ لاستیکی برای اطمینان از ایمنی، بزاق را از دندانی که روی آن کار می‌شود دور نگه می‌دارد.دندانپزشک سوراخی در دندان ایجاد می کند که به آنها اجازه می دهد تا داخل دندان را تمیز کنند. اگر قرار باشد دندان نگه داشته و ترمیم شود (به جای برداشتن)، عفونت برداشته شده و داخل دندان تمیز می شود.


پس از تمیز کردن و فرم دادن به داخل، نوع خاصی از پر کردن انجام می شود. پر کردن فضایی که پالپ دندان برداشته شده است به جلوگیری از عفونت مجدد و همچنین به استحکام دندان کمک می کند.گاهی اوقات از یک پست برای حمایت بیشتر از دندان استفاده می شود. اگر ساختار اصلی دندان به اندازه کافی برای پشتیبانی از نوسازی نهایی وجود نداشته باشد، ممکن است یک پست ضروری باشد.برای تکمیل ترمیم از تاج استفاده می شود.

 

درمان ریشه چگونه انجام میشود :

 

 


درمان ریشه چگونه انجام میشود :


درمان ریشه کل فرآیند تشخیص نیاز، انجام عمل و انجام مراقبت های بعدی دندان برای کاهش درد، حفظ دندان ها و بهبود سلامت دندان شما است. هدف از درمان ریشه نجات دندان است، به این معنی که می توانید بدون درد از غذایی که دوست دارید لذت ببرید. کل فرآیند اغلب شامل چند بازدید است و با فناوری امروزی سریعتر و موثرتر از همیشه است.



:: برچسب‌ها: درمان کانال ریشه دندان,
نويسنده : ساحل